K RECENZE

21. července 2015 v 21:42

K

Typ: Anime
Počet dílů: 13
Žánry: Bishounen, džosei, eichi, původní anime, super schopnosti, trochu mystery

Isana Yashiro, přezdívaný Shiro, chodí na Ashinakaskou střední, která je vybudovaná na ostrově, kam jezdí vlak. Shiro vyžebrá na spolužácích něco k snědku a posvačí s koťátkem na střeše školní budovy, aby se následně, na žádost spolužačky Kukuri, vydal do města vyzvednout ohňostroj pro festival. Čímž veškerá idylka končí, protože je napaden podivnou skupinou mužů a následně zachráněn ještě podivnějším klukem, který proti němu pozvedne svou katanu. Zdá se, že hlavního hrdinu chtějí prostě všichni zabít.
HODNOCENÍ:
Co k tomuhle anime dodat. Je moc pěkné. Romantiku v tomhle nehledejte a komedie je tam hodně malinko. Je to více mystery. Ze začátku by jste se furt ptaly, proč toho kluka chtějí všichni zabít a v polovině jste v tom zamotaný ještě více. Až ke konci vše dává smysl. Také v tomhle anime dabuje moje oblíbená dabérka Miyuki Sawashiro. Nadabovala Seri Awashimu. Ten hlas se nedá přeslechnou. Poznáte že tahle dabérka dabovala Ultear, Ur a Virgo. Její hlas je hodně výrazný narozdíl od jiných dabérů. Také nadabovala postavy jako jsou Haruka Nanami (Uta no prince-sama), Bishamon (Noragami), Izuna Hatsuse (No game no life), Sinon/Shino Asada (Sword art Online II), Houkouin (Fuun ishin dai shogun), Yano Ayame )Kimi ni Todoke), Yoru (Shugo Chara) atd.

Její hlas prostě poznám. Je to má nejoblíbenější dabérka. A navíc tu dabuje zápornou roli Bezbarevného krále Kakihara Tetsuya. To mě také překvapilo. Toto anime doporučuji shlédnout. Nejlepší scéna jak Neko Kuroa navedla iluzí a napálil do zdi. To jsem se mohla potrhat smíchy. :D

1 člověk ohodnotil tento článek.